Elektrocentrála TP 15 H AVR s podvozkem - Honda

- Elektrocentrála TP 15 H AVR s podvozkem
- Motor - Honda GX 690
- Max. výkon - 8000VA /15000VA
- Hmotnost - 146Kg
- Napětí - 230V / 400V
Cena
(144 990 Kč s DPH)

- Dotázat se na produkt
- Vytisknout
Dotázat se na produkt
Elektrocentrála TP 15 H AVR s podvozkem - Honda
TŘI FÁZE VELKÉHO VÝKONU S AVR A UŽIVATELSKÝM KOMFORTEM NEJEN NA STAVBU
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Nejčastější způsob využití rámových elektrocentrál
- Stavební stroje a nářadí
- Půjčovny strojů
- Standardní osvětlení
- Záchranné složky
- Průmyslové nářadí
Parametry produktu
Technologie regulace el.výstupu | AVR |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Stupeň krytí | IP 23 |
Typ elektrocentrály | Jednofázový / Třífázový |
Max. výkon | 8000/15000 W |
Zdvihový objem | 688 cm3 |
Vrtání x Zdvih | 77x72 mm |
Pracovní otáčky motoru | 3000 ot./min |
Chlazení | Nucené vzduchem |
Zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Olejová náplň | 1,9 l |
Palivová nádrž | 20 l |
Provozní doba při jmenovité zátěži | 5,4hod |
Startování | Elektrické |
Provozní hmotnost | 146 kg |
Motor | Honda GX 690 |
Výkon | 8/15 kW |
Napětí | 230/400 V |
Frekvence | 50 Hz |
Hlučnost | 97 dB(A) |
D x Š x V | 1080x580x580 mm |