Těšíme se na spolupráci.

Přihlásit se

Správa účtu

Elektrocentrála ECT 7000G AVR - Honda

Elektrocentrála ECT 7000G AVR - Honda
  • Elektrocentrála ECT 7000G AVR
  • Motor - Honda GX 390
  • Max. výkon - 6000VA
  • Hmotnost - 79Kg
  • Napětí - 230V
Dostupnost:
Skladem
ks
Cena
45 490 Kč bez DPH
41 314 Kč bez DPH
(49 990 Kč s DPH)
Elektrocentrála ECT 7000G AVR - Honda
Elektrocentrála ECT 7000G AVR - Honda
Elektrocentrála ECT 7000G AVR - Honda

Dotázat se na produkt

 

Elektrocentrála ECT 7000G AVR - Honda

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení nebo napájení ručního elektronářadí. Tato robustní a odolná "rámovka" EC 3000G má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Elektrocentrála ECT 7000G AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.        

BESTSELLER V PROVEDENÍ S AVR

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel nebo přístrojů s elektronikou a pod., se za roky prodeje stala  vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Parametry produktu

Technologie regulace el.výstupu Elektronická regulace AVR
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Stupeň krytí IP 23
Typ elektrocentrály Jednofázový
Max. výkon 6000 W
Jmen. výkon 6000 W
Zdvihový objem 389 cm3
Vrtání x Zdvih 88x64 mm
Pracovní otáčky motoru 3000 ot./min
Chlazení Nucené vzduchem
Olejová náplň 1,1 l
Palivová nádrž 5,3 l
Provozní doba při jmenovité zátěži 3,5hod
Startování Ruční
Provozní hmotnost 79 kg
Motor Honda GX 390
Výkon 6,0 kW
Napětí 230 V
Proud 26 A
Frekvence 50 Hz
D x Š x V 800x540x550 mm

Podobné produkty

Zboží bylo vloženo do košíku