Elektrocentrála TP 15 H AVR s podvozkem - Honda

Kód: 19846
Značka: Honda
119 826 Kč 144 989 Kč včetně DPH
Do 2 dnů
  • Elektrocentrála TP 15 H AVR s podvozkem
  • Motor - Honda GX 690
  • Max. výkon - 8000VA /15000VA
  • Hmotnost - 146Kg
  • Napětí - 230V / 400V

Detailní informace

Detailní popis produktu

TŘI FÁZE VELKÉHO VÝKONU S AVR A UŽIVATELSKÝM KOMFORTEM NEJEN NA STAVBU Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Nejčastější způsob využití rámových elektrocentrál  Stavební stroje a nářadí Půjčovny strojů Standardní osvětlení Záchranné složky Průmyslové nářadí  

Doplňkové parametry

Kategorie: Elektrocentrály třífázové
D x Š x V: 1080x580x580 mm
Frekvence: 50 Hz
Hlučnost: 97 dB(A)
Chlazení: Nucené vzduchem
Max. výkon: 8000/15000 W
Motor: Honda GX 690
Napětí: 230/400 V
Olejová náplň: 1,9 l
Palivová nádrž: 20 l
Pracovní otáčky motoru: 3000 ot./min
Provozní doba při jmenovité zátěži: 5,4hod
Provozní hmotnost: 146 kg
Startování: Elektrické
Stupeň krytí: IP 23
Technologie regulace el.výstupu: AVR
Typ elektrocentrály: Jednofázový / Třífázový
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Vrtání x Zdvih: 77x72 mm
Výkon: 8/15 kW
Zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Zdvihový objem: 688 cm3

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: